åland med släckten :)

tjosssaaan everybody :D nu har jag precis kommit hem från kökar (mitt landställe som ligger på åland)
det var skitmysigt faktiskt. vi typ bytte taket på stugan och rensade på tomten.
hahaha roligaste grejen aso, när min kusin elias kom hem från sin fotbollsträning i barcelona skulle han komma ut till landet i en dag och sen åka hem med oss dagen efter. så han satte sig på färgan dagen efter han kommit hem. men eftersom det var en timme mellan första och andra färjan så skulle farmors kompis hämta han vid mariehamn och sen så skulle de åka hem till henne och käka å kolla film, å sen skulle hon skjussa ner han till färjan när det var dags.
 men när han är där nere på kajen så kommer det ingen färja. haha så han ringer till oss och ba : vad ska jag göra ? 
pappa blev då fätt taggad att åka och hämta han med båten satt han satte den i vattnet och började att göra den i ordning. men sen var batteriet typ slut eller nått satt det funkade inte iallafall. satt det slutaade med att elias fick sova hos farmors kompis. snacka om att han var surig när han kom på morgonen efter.
 aa jusste, hon tanten hade värdigt många katter. och när elias skulle gå på toan mitt i natten smög den in och sket på golvet. hahaha fan va jag garva när han berättade. så jävla kul asså ;D

sen igår gjorde vi värra brasan jag,elias och linus. för att vi hade plumsat med stövlarna i vattnet när vi gick ut till en ö. och det vart ju jävligt kallt. hihi vi trodde ingen såg men de gjorde de visst. fast det är ju inte så konstigt eftersom det blir ju stora röökmoln ;)

nu ska jag kolla på film med min älskade syrra om jag saknat i en vecka nu. hahaha ni vet inte va hon och emma har gjort här hemma. tycker fan synd om mamma och pappa aso. fy skämms emma. hahaha ingen fattar vad jag menar säkert.  och jag lovar er, i wont tell. / you know that you love me ! <3

bilder kommer sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0