allt om min lördag

det började med att vi vakna,fixade oss och tagga ut till affärn där alla va. men vi palla inte satt vi gick till vikingagungan och låg där och sola. sen kom julle och joina oss. vi lyssnade på musik och chillade galet. sen kom sam och matte.
kommer inte ihåg allt men ah.
sen mötte vi jonte,lucas (jag tror han hette så) och nån mera. vi tagga ner till stranden. och när vi va halvvägs kom max. å ja och marre pallade inte gå satt han sjutsade ner oss :D ahahah det gick fätt fort satt jag fick tårar i ögona.
vi solade där och sen tagga vi hem.
vi va inne ett tag, och gick ut sen. men alla va typ hemma och käka.
vi gick hem efter ett tag och käka. det var asgott. typ lax me limesås på eller nått.

kvällen: vi var först vid gården och flumma. sen tagga vi hem till matte ( aså jag,annie,julian,mutze,dennis,marre, och matte dåra) vi va där i fem minuter och sen tagga vi till mutze. fast annie och julle hänka inte med för de var trötta.
jag hade askul där faktiskt, jag och marre bah flumma omkring :D
aajusste, hans hund va assöt fast lite läskig. den va typ lite aggressiv.

nu ska jag fixa mitt rum c yah <3


Kommentarer
Postat av: Mutze

Haha den är inte läskig :P ja de va faktis kul:)

vi ses på torsdag vi kan ju mötta dig jag och marre:) ha de bra puss puss <3

2009-04-26 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0