fredags kväll

kvällen började lite trist. annie va bara med julian , men de kan jag förstå att hon vill. satt jag och marre tagga till sparrviken där alla var och kröka. men när vi kom dit va polarna där så nästan alla hade lubbat in i skogen. så vi chilla där ett tag me matte och agge å max och några fler.  sen när dragit gick vi till idealbyn där liket,robin och nån mer va. aah jag kommer inte ihåg allt som hände sen plus att jag inte orkar skriva. ni får helt enkelt fråga mej. :D

nu fixar vi oss för vi ska snart tagga ut till sommar värmen. i love it :D <3
och nu kommer lite bilder som vanligt. pussen <3



de här ska jag va me idag  :D have a good dag. baajskorv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0