fredags kväll

tjoooooo everybody. idag vaknade jag med en snarkade annie by my side. igår var en sjukt kul kväll måste jag säga. jag och annie ägde hela skiten faan. vi va mest med borgvall å trampus tror jag, eller vi va väl med alla , jag kommer inte ihåg riktigt. men sen slutade kvällen med bråk typ. jag venne vad som hände men de va iallafall nån brud i tellen som va fätt kaxig å sa massa saker som hon inte ens visste nått om, så jävla patetisk. usschhhhh.................

idag ska vi iallafall åka och köpa annies moppe. det ska bli fätt kul hihih. ska sova här inatt igen, och ikväll kommer det
säkert hända nått kul. seyah bitches <3


här är en bild på mej amanda och elle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0