god morgon

nu sitter jag här med en tallrik yoghurt och havrefras och ska snart kolla på vakna med the voice.
igår kväll var jag med emma och ida. vi gick ut och gick och sancka om en massa som hänt och så. de va chill. när vi började gå tillbaka så ville ida köpa glass satt vi svängde in på hemköp. och efter som att han i kassan va "Assöt" så ville hon inte köpa sin glass, satt jag fick göra det -_- och hon hade ju bara enkronor, satt det såg ut som att ja va värra fattiglappen :S sen efter det tagga vi hem te moi , och där satt vi och snacka om självmord och vanliga mord och sånna grejer. fick veta värra mycket som hade hänt i väsby. shiiiiiit, asså. det är fätt läskigt här om man tänker efter. kommer fan inte våga dra ut :O men asså jag fattar bara inte. hur kul kan de va att sticka en sax upp i nåns röv ? usch....

nu ska jag ehhm, göra nått ?! so long suckers <3



där är ida, emma, och jag (bilden är från i sommras) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0