godermorgon lovers

tjossan, hoppas ni gillade förra inlägget med alla bilderna :D det var lite kul faktiskt. för det där var för ca ett år sen och shit va mycket som har hänt sen dess. jag va ett fetto, och aa alla va fätt små :O helt sjukt att allt kan hända så fort (nu pratar jag inte om bara det, utan om hela sjuan) tänk att det bara var ett år sen vi vart mobbade av alla , HAHA. länktar inte tillbaka säger jag bara. fyfan , men när alla andra gick runt och hatade oss för att vi var fjortisar. kom vi tjejer närmre varandra. och sen när alla slutade hålla på så splitrades vi. det började med att vi var fyra, maja,jenko,jag och annie.
och nu är det helt fuckat. jag är me alla. men de är inte med varann. eller jo jenko och annie är ju friends med de umgås inte :( jag saknar faktiskt tiderna lite :/ menmen slutsnckat om de.

idag äre skola (USCH) sen vet jag inte vad som händer. hinner inte skriva mer, måste käka upp min frukost. byyye <3
jusste jag hitta min tröja som jag fick av annie i present, sorry till alla er som jag anklagat för att ha baxat den -_-



haha denhär va lite kul ( förra året )

life to short to be serious <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0