godmorgon :)

idag har jag franska prov,det kommer att gå jätte bra tror jag :) nu kommer nog jenko snart satt de blir ett snabbt inlägg.
idag efter skolan kommer jag nog tagga hem till nån , pallar inte va hemma :S
sen måste jag plugga matte, jag ska klara matteprovet.om jag inte gör det , då får jag fan damp :O

aa jusste,roligaste saken imorrse.

(jag och elvira bråkar)
mamma: men sluta bråka , ni ska alltid tjafsa, åååh, blablabla
mamma: och elvira ska du ha pyjamasen idag eller?  
elvira: va ?
jag och mamma: HAHAHHAHAHAHAHA
så jävla kul, elvira hade en lång vit t-shirt satt mamma trodde att de va hennes pyamas. elvira vart så äääägd :D

men nu ska jag pluggish lite mera franska, cccc yah !










EGOIST , javisst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0