hej fuckface

idag har jag vart väääldigt irriterad på vissa. vet inte varför, men bara är det. men aja, dagen har vart hyfsad endå.  jag julla och jenko skulle fixa bilen till tävlingen på torsdag, och shit den vart så jävla grymm :O NOT ! det ser ut som en flugbajskorv. glittret fucka upp sej och aah vi palla inte satt vi ba hällde på allt. men den vart cool ändå ;). haha snacka om att klassen komer lacka imorrn ;D nu sitter jag här med jenko.vi cillar galet till musique (franska). jag hade franska prov idag. det gick ganksa bra, kunnde ju gått bättre. menmen , man kan ju inte vara bäst på allt.
 nu lägger jag upp en kul bild eller nått för ja pallar inte skriva fler rader, har ont i magen. bajskorv <3



jag i fjällen förra året me jenko och maja :D

jenko (RÅTTA) i fjälllen hahaha ;)

maja in fjällen :D
 
jag helt cp :O (ifjällen )

sättra 08 :D

jag ( FETTO :O) och jenko
       

det var en kul kväll tjejer, i love u <3

Kommentarer
Postat av: Julia the one AND the only:D

haha vissa.. jag ve tnog vem du syftar på

puss älsk§§§§

2009-04-21 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0