hej matillan , hur mår du ?

INTE BRA.
som annie och marre kanske vet blev jag lite dålig i magen igår. enlingt mej vare inte kul , men annie och marre tyckte de va askul -_-. jag har nu fått reda på att när jag bantade ( hade lite anorexia i höstas hehe) så förstördes mitt tarmsystem eller nått, satt jag tål inte socker :S kul , jätte kul ( NOT ). satt nu när alla svullar blire nötter för min del :D och de är ju bra för jag älskr nötter.
idag iaf gick jag till skolan, men jag hade så jävla ont i magen satt jag drog hem. jag sov för det mesta, men jag målade lite i mitt rum och plugga också. elvira (min syrra) hade ledigt idag satt jag chilla me henne med. men eftersom hon har damp slutade det med fight as usual. jag fattar inte , hon ska alltid misshanla mej :O har värra blåmärkerna överallt. och när jag slår tillbaka lackar hon och slår mej mer, wiiierrd :S
aja nu måste jag plugga, har ju prov imorrn.

life to short to be serious / matillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0