igååår

hejsan , nu skrivet jag ett inlägg till.bara för att jag är så duktig lixom :D
igår var jag först med jenko hela dagen, sen vi typ fem ringer julla och frågar om vi vill hänka till sanda och grilla me några brudar. och det värkade ju askul satt vi drog dit ( men jag var tvungen att äta innan i typ 7 tusen fucking år. för min pappa lät  mej inte dra annars.) när vi kom dit vare redan asmycke folk där. så vi ba satte oss ner och chilla galet.
det skulle tydligen vara bråk där satt plisen kom och grejer :S de typ va där fätt länge och hällde ut allas dricka.
men sen kom de andra gänget som skulle bråka, men när de såg polisen lubba de in i skogen hahah ;D

nu sitter jag vid lullus data och väntar på att de ska åka till stinsen. jag kan tyvärr inte hänka och kolla när hon fixar sina naglar, för jag mst hem och packa. åker ju till landet imorrn you know... inte kul.
eftersom vi inte har nån internet där så kommer jag inte blogga.
pussen och kramen baaby <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej hej :)



Kolla min blogg, hehe du har en utmaning :p

2009-04-05 @ 12:59:43
URL: http://jtiptop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0