jag vart utmanad av jonna ;)


4 favoritprogram:
house
desperet housewives
Gossip Girl (fast jag har typ bara sett på internet...)
top model


4 saker som jag gjorde igår:
Eldade
plurrade i vattnet hihih
eldade med mina kusiner
åt påskmiddag

4 saker som jag längtar till:
sommar
valborg
gymnasiet och slippa väsby skolan
spanien med jenko och lullu :D

4 favorit restauranger:
sushi stället vid station
taco bar
aso jag har inga spec

4 saker på min önskelista just nu:
träffa bästavän
monneeey
att mitt rum blir klart
att jag får landet för mig själv i sommar.

4 personer jag utmanar:
Angelina
guess.blogg.se
baramariaa.blogg.se
femhundra.devote.se

Såhär går utmaningen ut på:
Kopiera rubrikerna här från min blogg, skriv sedan att det är jag som har utmanat dig,och sen skriver du dina egna svar och utmanar andra inom bloggvärlden.

kyss, smek livet är en lek / matillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0