löördags kväll var en flummkväll

hey baberiba. gårdagen vaer en blandning mellan tårar och asgarv. det började lite trist, men jag stöttade min bästavän så mycket satt det blev bättre för stunden.iallafall slutet av kvällen.
 vi var först vid gården och snacka me agge å trampus och nicklas. sen drog de typ hem te agge eller nått satt då va vi med matte och ratto gås och sam. men gården stängde satt vi var tvungna att gå :S och man kan ju fan inte va ute, så jävla kallt :O satt vi tagga till matte :D och shiiiet va flum de va där, helt obeskrivligt kul. jag älskar mina brudar som får mej på bäst humör. och tråkigt nog ska jag dra hem idag :/ usch , hata väsby. fast det har faktiskt blivit roligare där, men typ i vintras, det hände fan nada :O menmen, så äre väl.

nu ska vi väl tagga ut til affärn och träffa liket eller nått , för vi får inte vara inne. deras papi ska jobba. vi ska typ grilla eller så drar vi väl hem te matte sen :D as usual.

juste fick veta lite andra grejer som inte är så kul. kommer sakna dej även fast du hatar mej, haha <3

life to short to be serious <3 / matillan
 
HAHAHA, asful , men jag bjuder ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0