måndag

hejsan, idag har jag vart i skolan. sen efter gick jag och mötte ida i centrum (hon praoar på veromoda där). vi drog hem till henne, satt och snacka lite. sen tagga vi te mej, och jag visade henne mitt nya rum som inte är helt klart än.
vi chilla lite vid datan och sen skulle jag käka. hon tagga hem då och jag åt och plugga franska. sen skulle jag målat idag på en vägg, men alla fucking penslar är borta :@ satt de blir no målning idag. nu ska jag träna igen tror jag, eller kanske iinte för jag sprang ju spåret idag. gick upp fätt tidigt,typ klockan halv sex och tog ett varv i spåret.jag känner mej duktig :D hihih. de kanske blir all träning för mej idag, vi får se. 

 

love matillan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0