myyyys kväll igår !

hejsan freaks :D jag vet, dålig updatering men jag har vääärkligen inte pallat. men eftersom att jag är så snäll så langar jag ett litet inlägg till de två personerna som fortfarande läser min blogg, haha.
igår så var jag först hos maja med lollo,jenko,och maja förstås. vi käka scones och kolla på tv tyyp. men sen var vi tvungna att gå när hennes mamma och mio kom , för de skulle typ fira att de skulle flytta eller nått.
satt jag och jenko taggiish hem till mej. vi visste inte vad vi skulle göra. ida vill att jag skulle hänka till edssjön, men jag ville inte lämmna jenko satt jag gjorde inte det. så vi ringde freja och kolla ifall att vi fick va me på hennes och jossans myskväll, och det fick vi så vi drog dit. men det var inte bara vi som hade frågat haha utan lollo, julla och johanna med , så vi vart ganska många.
men sen ringde typ några av johannas kompisar och fråga om vi ville grilla med dom , så då gick vi till sanda kärret tror jag det var. och så mötte vi dom.
det var asmysigt, förutaom att vi inte fick upp någon eld , haha.
sen drog vi hem till freja och kolla sckräckfilm, fast jag typ däcka i hennes säng direkt. var så jävla trött.
aa jag pallar inte berätta så mycket mer om igår. det var en kul kväll iaf :D

nu sitter jag här och väntar på att jenkisssh ska duschaa klart, sen ska vi sola.

byyyyyyyyyyyyyyyyyye! bilder kanske kommer sen. we will se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0