teknik åttan

jag vet , jag vet. det här är typ mitt tredje eller fjärde inlägg för idag, och jag lovar jag har faktikt ett kul liv men jag bara ääälskar att blogga satt nu gör jag det. som ni vet så van vi teknik åttan i uppsala och nu så ska vi till trollhättan och tävla vidare. eller nu och nu, heh om tre veckor. då ska vi bygga nån vatten grej som jag inte vet hur den funkar men de ordnar sej. här är i alla fall bilderna från förra tävlingen





där pilen pekar, där är jag. och anledningen till att jag inte syns är för att jag sover hehe ;)
eller jag tror det var då

aja nu om nått helt annat. pappa va idag och köpte sista delen till sängen som vi glömmt (det var ingen del som fattades) aaah så nu är den klar. just nu ligger jag faktiskt och myser i den :D och sen har jag fixat mitt rum, vill ju inte lämmna det stökigt innan jag åker imorrn. fast om jag känner mej bra så  kommer det bli stökigt på morgonen imorrn endå, jag är lite slarvig hihi. nu ska jag sova , är skit trött , pussen babby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0