vakna med the voice och frukost

hej swetnos :D nu sitter jag och väntar på att vakna med the voice ska börja igen, det är reklam. i morse gick jag upp id halv sex och tog ett halft varv i spåret. jag börjar få ganska bra kondition, för jag blav bara lite trött.
 igår var jag på ikea me mami och köpte min nya säng. sen köpte jag ett par chinos och en randig tröja. mamma som skulle på fest idag köpte lite nya kläder som hon ska ha på sej ikv. sen svängde vi förbi beckers (trore hette så) och köpte elviras tapet, den varskitfin.
aa sen kom vi hem och pappa skulle hjälpa mej att sätta upp sängen, men nääe då fattas de delar. jävla cp också. jag som ville sova i den. :@. satt jag börja träna lite trampmaskin istället, och situps , armhävningar osv. jag älskar att träna, jag känner mej så fräch och inte fet :D najsnajsnajs. nu pallar jag inte skriva mer för vakna har börjat, c yah biatch<3




i love u bästavän ( jag vet att du hatar bilden, men det är den enda vi ser glada ut på :D ) PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0