vinnare av tekink åtta 2009 :D

idag var vi i uppsala och tränade med bilen som vi byggde klart igår. det gick inteså bra när den skulle åka , för den kom typ bara 20 cm framåt. men vi vann design priset och så vann vi frågetävlingen :D oh shit va de va svåra frågor men de tre som vi valt ut för att representera våran klass var så grymma satt de ägde skiten ur alla :D de var aylen,rudi och simon.
ajuste, fätt kul. typ helenelunds skolan vart så jävla lack när vi vann satt de bah
vi kommer spotta på eran skola.
HAHAHA roligaste jag hört. för ofta vi bryr oss, hur många gånger har inte jag spottat i skolan ? :D suckers...
det var ganska kul där, träffade ju amanda sötnosen och aah maten va god satt de va chillnation. fast de va lite boring att sitta där i typ två timmar och lyssna på frågor.

vi vann: 7500 kronor , en resa till trollhättan där vi ska tävla vidare ( ink. hotell ,lunch,frukost)
askul :D

och imorrn, ifall att jag inte hinner blogga så blire skokloster :D så jävla taggad. pussar och kramar bitches <3

de här sötnosarna träffar jag imorrn <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0