9m <3


skolavslutningen

hehe lucky luke (vår musikal) bilder tagna av maja (fiinastes.blogg.se)

utgång i fredags <3 mina älsklingar

ily <3

<3

hih sonja <3
bilder tagna av miranda ;D

min älskade, min min min lillkusini :D :D:D sjukt söt grabb...

gammal bild på mej, där ser ni vad man kan hitta i min data...hahaha wait det kommer mer

musikal , jag och adde

det här är en häärlig bild, jag blir typ glad när jag ser den :D

plättar , yummie :D

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA OMG , FYFARAO VA FUUUL ! MEN KUL

HAHAHAHHAHAHA DRIIIIV :D

JAJA, nu får det vara nog med pinsamheter, don´cha think ?

LOVE / MATILDA

Kommentarer
Postat av: ida

haha den sista va inte driv matilda, vi vet alla att du ser ut sådär varje dag! ;D

2009-08-24 @ 15:46:02
URL: http://idaochjessica.blogg.se/
Postat av: matilda

HAHAHAHHA, ja fan nu kom du på mej -_- ! pinsamt... <3

2009-08-24 @ 19:59:44
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0