aså gash !

jaaa, idag har jag vart hos min morbror. min söta lilla kusini var där också, eller båda utav dom haha !
jag lekte med dom (eller ted förr zillah sov hela tin -_- ) hela dagen. yippiekajay jag är favorit bland barn.
hahahaha jag och elvira lärde ted "majs" leken.
åå fy farao vad vi skratta, för han är ju så sööt !
men innan jag var där så gick jag runt i stan med viran, oh gosh, i luv u ! hon köpte kläder men inte jag hahah.
eller jo jag fick en kofta av henne, så sjukt fin , LOVE !
sen ikväll så ska jag kanske träffa mina brudar, the best brudz in the world. mohahaha !

bilder kommer sen , från typ allt som jag glömt att lägga upp. promise !

L O V E / MATILDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0