aså nej , nu blev jag sur...

okej , jag tänker inte ta upp det på bloggen. har redan snackat av mej allt med freja älskling...
det är inget allvarligt direkt , men endå, värt att prata om med biatchen.

well ....

idag i skolan hade vi måånga lektioner. jag som trodde vi skulle ha jumpa på morgonen gick till skolan osminkad och med stora mjukiskläder på mej. men när vi står och baknar på dörren till jumpasalen , ringer fedde och säger att i har kör ,  WTF ? så ja , vi fick gå dit och sjunga istället. jag satte på mej kläderna som jag tagit med mej, jeans och tunika.
ja inget mer med den dagen. kännde mej bara lite allmänt duktig idag, läs punkterna nedan så kanske du förstår varför höhö ! 
 

* jag kom inte försent till en enda lektion.
*jag hade gjort klart svenska uppsatsen om mitt sommarlov, så maggie vart nöjd hehe.
*jag var väldigt " aktiv " på musiken som mats säger. jag förstog faktiskt, och nu kan jag göra stämmor och accord till låtar , najs huh ?
* jag hade gjort so läxan om stora moguls rike och stora ostamerikanska kompaniet (?)
*sen nu har jag gjort klart musikläxan och franskan.

puh , är jag inte en mönster elev ? HAH, första veckan men jag kommer fortsätta så här.

sen efter skolan skyndade jag mej hem, käkade och bytte om. och sedan cycklade jag och hämtade Hanna, min söta granne. vi lekte i typ 2,5 timma, jadu ...kan nog inte ens säga allt jag gjort idag med hanna. spelat pussel , gungat , spelat massa andra spel, hoppat i sängen, kastat skor (?) spelat fotboll, skrattat som tusan, och ja , jag har till och med förgiftat det lilla barnet :O hon tål inte mjölk , men dum som jag var tänkte jag inte på att det var mjölk i risifrutti, gosh , hoppas hon inte blir sjuk :O !

sen gick jag hem, lyssnade lite på harry potter om btw snart är slut är på sista kapitlet :( sen kom hanna igen, ja hon ville leka.
jag är ju så rolig you know *smile*. så vi kolla på emil i lönneberga tsm och hade det mysigt, riktigt roligt att vara med nån som gillar emil lika mycket som jag (undantag jenko). sen kom hennes mamma. hahaha hanna bah:

": neeej jag vill inte gå hem, du kan gå"
jag : hehehehe (?)
jag ville faktist att hon skulle gå litegrann, man blir faktiskt lite småtrött av att passa barn. puh...

det var min dag. imorrn kommer nya roligheter som jag ska göra. ibörjan av detta inlägg var jag irriterad, nu är jag glad. tanken på idag ger mej ett leende på läpparna HAH :D jag hade faktiskt glömt hur kul det var att vara ett barn, alla fantasilekar. tur att jag har min special friend för det nu *smile* !

långt och konstigt inlägg , just like i want it , MAHAHA!
LOVE /MATILDA


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är pinsam

2009-08-30 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0