at frejas

hellu. nuäe jag hemma hos freja. hon äter maaat, pizza....tjockis. HAHA nej jag drev bara.
ja ikväll ska jag vara med mirre och freja, plus ida som jag ska ringa sen när jag är hemma och käkar. mysmysmys !
jag venne om vi ska dra till ung08 eller inte, har faktiskt inte så stor lust alls. men på the voice ska jag, det är bestämt !
på fredag ska jag åka till mina kusiner ( och träffa min nya kusin, yeeeeey ) sen på lördag åker jag hem, sen fixar mej och träffar tjejerna och drar till stan. shit...mycket att åka. puh...men jag kan bara inte dissa min kusin lixom ? i must see her :D

juste... mirres lillebror har kommit. Douglas , (stavas det så?) hahaha freja var bara såå söt när jag snakca me henne i tellen. kommer inte ihåg allt exakt men på ett ungefär.
freja: mirres lillebror har kommit :D
jag: ååååååååh fett kul , vad heter han.
freja: Douglas
jag:fett sööt , blablanla

sen efter ettt tag säger freja: vi får para ihop din kusin och mirres lillebrur när de blir typ femton.
jag: hahaha jaaaaa :D
freja: då blir vi typ släkt :D?
jag: öööh nej , hur kommer du in i bilden ? den är mirres bror och min kusin.
freja: haha aa men då kan jag bli gudmor...
jag: hahahahaha aa


sweat heart :') aja nu har hon käkat klart och vi ska väl göra nått. puuuuuuuuuuuuuuuss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0