bad hos miranda :D

hejsan hoppsan bloggen. nu är jag hemma again. idag har jag vart i centrum och köpt jeans och tröja, najs va?
bild kommer, eller vi får väll hoppas på det iallafall, det är alltid ett sånt jävla krångel med att få upp den där rutan :@!
menmen jag har inte bara shoppat idag om ni nu tror det. jag har badat i mirres pool också, sjukt nice ! fast det vart väldigt kallt när man legat i i en timme eller så. haha vi lekte hajen, ni vet den där leken man alltid lekte när man va liten (?) det var asmys.
sen har jag inte gjort så mycket mer, eehm joo käkat. snart ska jag dra till biatch och kolla film eller vad vi ska göra, dvs om hon får tillbaka sin moppe som hennes pappa har beslag tagit.

A JUSTE STOORT CRED TILL MIRRES SUPERCOOLA MOPPE :D


jenkish, kom hem, i miss u too much ! :'(

//MATILLAAAAAAAN , THE BIGGEST BARNRUMPA IN THE WORLD ! MOHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0