bästavän, soulmate, everything, welcome back

JENKO ÄR HEMMA ! MIN BÄSTAVÄN, SYSTER, MITT ALLT ÄR TILLBAKA ! ÅH FY FAN VA SUPERHAPPY JAG BLEV NU.

min och jenkos historia tsm:
hon började i min klass i 6års. vi blev bästavänner typ direkt. men vi småbråkade hela tiden, försökte mobba ut varann hela tin (jag var värst, fick typ hela klassen emot henne :( ) men vi var me varann typ hela tiden endå, kom på ett eget fantasiland ihop.
ja..trots alla intriger och bråk så var vi alltid där för varann, vi lixom gled tillbax till varann efter varje bråk. sen i fyran bestämde jag mej för att börja i musikklass, och hon med. och eftersom vi är verry good på att sjunga kom vi in. vi va lixom vänner då men smyg hatade varann, försökte alltid vara bättre en den andra osv,som syskon... ! men ja , vi höll ändå alltid ihop och hade samma vänner. ärligt nu, vi har faktiskt alltid umgåtts :O
men vår rellation har alltid varit lite knas, förens nu i åttan. när jag fick mina " ätproblem " var hon alltid där för mej. trots hur jag behanlat henne nån månad tidigare. förns då , efter 9 år som bästavänner förstod jag villken bra kompis jag igentligen hade där vid min sida. jag började uppskatta henne mera, man kan säga att vi började om.
 nu är we happily ever after, bestfriends forever och jag älskar henne mest av allt, eller okej allmost everything....

det är så en bästavän ska vara, be there no mater what.
trots våra motgångar finns vi alltid där för varann.
det finns ingen annan som du gumman , du är unik !

LOVE/ MATILDA

juste , vidiosarna ska jag fixa imorrn(inlägget under), gjorde lite fel.


Kommentarer
Postat av: jenko

aaw, finns alltid här för dej gumman, det vet du, oavsett vad som händer kommer vi alltid klara det tillsammans. älskar dej syster <333

2009-08-14 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0