byta humor när man är med en annan.


FREJA BÖRJA SKRIVA I DIN BLOGG !!!!!!!!

hejsan bloggen. har precis vaknat, hade värsta huvudvärken :/ idag ska jag köpa skor med mammi, weei !
sen ikväll så äre feeest ! woho, fan va kul ! ehm , ja det var väl alllt för mej. igår var vi bara hos freja och ja ...flummade. askul, hih i love my biatch!

..en sak som jag har tänkt på är när man är med en person garvar man åt vissa saker. men sen när man drar till nån annan så tycker man att något annat är roligare. förstår ni hur jag menar? det är samma sak med personligheten, med vissa gillar man att ta det lungt och bara chilla. med vissa tycker man om att va ute, festa blablabla....! det är lite strange tycker jag. inte för att jag ändras jättemycket och blir 20 olika personer bara för att jag har 20 pers omkring mej. det är inte så jag menar, men a jag hoppas ni är smarta nog för att förstå vad jag menar *smile* !

aja , nu ska jag gå ner och sova/kolla på tv i hennes rum. puss och kram

LOVE / MATILDAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0