i luv the trio (fedde,me och jenko)

jag kommer ihåg när vi alltid va och käka middag efter skolan och snackade skit, sjukt mysigt. eller när vi var och kolla på the holliday här hos mej och vi garvade i typ en timme åt en viss scen med jude law. eller när vi var i stan och shoppade tillsammans, fy villken härlig tid. eller när vi var "fast" i desperet housewifes och typ var helt beroende av den serien.
jag kan rabbla upp sjukt mycket kul som jag har gjort med de här personerna, men ingen skulle orka läsa klart det då haha.

anledningen till att jag skriver det här nu är för att jag och jenko snackade om det i tellen nyss. fick reda på ett och annat som fedde hade gjort som man bara blir helt glad utav.  t.ex jenko sa nyss att fedde hade läst mina inlägg och blivit jätteglad när jag skrivit att han var min bästa killvän. det var jättelänge sen jag skrev det, but it´s still so true...
federico
är min allra bästa killvän. han är den enda killen som jag värkligen umgås med, och kan prata med på ett speciellt sett. han förstår, även fast han brukar börja asgarva när det blir för seriöst -_- !
jag tror nog att han är allas favoritkille faktiskt, men en sak som bara han jag och jeko har, det är våran trio, och den kan ingen ta ifrån oss. MOHAHAHA !

btw , fedde jag hoppas att du blev lika glad över det här inlägget som förra hahahaha :D .
saknar dej sjukt mycket, just so you know. loveyah !

haha jag vet att du kommer "såååå hata mej"  efter att ha lagt upp den här bilden
men det är den enda jag har som lixom du syns på (?) btw den var jättesöt <3

L O V E / MATILDA

Kommentarer
Postat av: Fedde =)

Tilda!! =) Hur fan kan jag bli arg när du skriver sånt fint;) Och vadå det är jue asroligt när du blir seriös!!! MOHAHAHAHA!!

Men du har rätt ingen kan ta våran trio!! :) <333

Älskar er så här mkt <--------> strecket är typ en mil igentligen;)

Till mina älsklingar Jennifer och Matillan!! :)<333

P.S Vi får fan ta en bättre bild på mig och inte när jag precis har vaknat upp i ett fucking föråd:P <33

2009-08-19 @ 23:07:01
Postat av: Fedde

Nej! Hur fan kan jag hata dig när du skriver sånt där =)<333

Men dut är faktis asroligt när du blir fett seriös! Jag måste jue fan garva!! MOHAHAHAHA!!

Men du har rätt ingen kan ta våran trio!! INGEN!!<33

Så tack mina bästaste bästisar (och alla som känner mig vet att jag hatar det ordet) :P

Jennifer och Matillan!!:) Love Love Love!! Så jävla sköna personer!!

P.S Vi kanske borde ta en bättre bild på mig när jag inte precis vaknat upp i ett fucking föråd:P

Älskar er!! Jenko och Tilko! // Fedko! ;) <333

2009-08-19 @ 23:11:21
Postat av: Fedde

Oj då:P Mina båda kommentarer kom med! Aja blir bara mer kärlek till er och det förkänar ni!!;) <33

2009-08-19 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0