igår och idag

hejsan bloggen, sry för dålig uppdatering. nu sitter jag med emma och ida och spelar gh. de har käkat middag här (deras päron också) och det blev skaldjurs middag, yummie :D i love skaldjur !

om igår..ja då var jag på "fest" om man kan kalla det så. för vi var inte så många direkt, menmen det var asbnajs endå.
fast okej , killarna kanske var lite för gammla, jag venne de var skjyssta iaf. typ sonjas kompisar.
hehe, kommer faktiskt inte ihåg va nån hette, AE (?) det var han som bodde där. of that im sure...sen kommer jag ihåg att de va runt 20-21 år...well , nog om det. 
när vi kom hem till freja gick hon och la sej. jag ,josse, och jenko lagade mat,HAHA ! josse va fett söt och ba: jag är ashungrig , vi måste göra maat ! jag och jenko ba: JAAAA !
det var riktigt kul att josse kom mst jag bara säga, hon skulle igentligen på fest i märsta men dissade den. 

flummigt inlägg och dåligt skrivet, men har inte dirrekt tid nu. hare bra 

LOVE / MATILDA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0