ja, jag lever

hejsan bloggen. idag har jag fixat i mitt rum, typ målat en dörr, satt upp lampor i min garderob, satt upp gardiner ( fast det blev fult, ska köpa andra gardiner sen) spikat fast lister....yees jag är händig :D okej jag fick hjälp av papi. men jag är faktiskt bra så att såga och att hammra *stolt*.
sen vi typ 7 åkte jag te freja. där va shikomongo, HAHA lista ut vem de är suckers ! sen kom ida för hon hade det lite boooring hemma, naaaaajs ! vi gick runt i regnet och flumma som satan. jag har faktiskt haft en helskön kväll, hur har din varit ? okej , jag vet att typ ingen kommer svara, soo dumb question " )
här kommer iaf bilder på shkomongo !

ida och hemlig

äeeeeeeeeee...nu lacka datan ur. mer får ni veta imorrn ! puss på dej baby <3

Kommentarer
Postat av: "shikomongo"

Snyggaste är jag (a)

2009-08-14 @ 11:58:08
Postat av: matilda

hahahahah yes you are :D §

2009-08-14 @ 12:49:37
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: idaslida

hhahha nej det är tjock-o-mongo babes :P<3

2009-08-14 @ 16:07:35
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0