jag är beroende....


jag trodde inte att det kunde hända mej,
men jag är beroende av harry potter typ. jag har typ blivit en sån där harry potter nörd!
jag älskar böckerna, allt med dom, så jävla bra :O kalla mej konstig, men det är fan så det är.
jag har själv vart sån som bah: öööh harry potter är säämst och blablabla... men nej , dom äger när man värkligen läser dom. åh true love <3 HAHAHA nej jag skojja...

när filmen och allt om harry potter är slut, tror ni nån kommer ta självmord då ? det gör jag, som med michael jacksson, 12 pers tog ju självmord. snacka om att inte ha ett eget liv aså ? aja jag ska faktiskt kolla på dirty dancing nu, min favorit film just nu. patrick swayze eller vad han heter är ju så jääävla heeet ? är det bara jag som tycker det ? okej han är jätteul nu när han är gammal och så, plus att han har canser och kommer dö snart :( men ja , back in the days , då var han het :D

aja , nu ska jag krypa ner i sängen och kolla.


MAHAHAHA. jag påväg till staan :D

maja ,. finaste <3

min underbart snygga vägg, tack tjejer HAH :D

JENKO , och jonki :D what´s up with the ko och ki ? HAHAHA

my room

MINA ÄLSKLINGAR


HEHHEHEHE :f

LOVE/MATILDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0