skolan och puttes jävla moppe !



hejsan cutiepies. idag var det ju första skoldagen. det var sjukt härligt att träffa alla i klassen, speciellt fedde som fick glädjedamp attack när han såg men å jenko. vi var i skolan i en timme å pratade om vad vi ska göra den här terminen. jag venne varför, men jag ser fraktiskt fram emot att börja på riktigt igen, få tillbaka rutinerna och så.
aa sen gick vi med putte till statoil och fyllde på bnsintank. sen gick vi till hans moppe, försökte få igång den i en timme, men skrotjävlen startade inte. tillslut startade den, och då åkte vi till station och käka pizza med halva klassen som redan var där.
sen tagga jag fedde och jenko hem till mej och kolla film, ja det var min dag. 

ja jag kanske borde göra en sån här sak som alla andr bloggare gjort om sommaren. men jag skiter i bilderna, för jag orkar inte ha ett bråk med min data.

på mitt sommarlov har jag "tagit upp kontakten" och bråkat med en person som förut var min bästa vän. fått nya vänner som jag umgåtts med. vart på landet. vart på landet med jenko. träffat finskar på landet. ja och massor av annat.
fått en kusin. ja , jag orkar inte skriva så mycket mera.
puss på er alla, LOVE / MATILDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0