storstädning

ja det är precis det jag gjort hela dagen, stäääädat. eller det har jag gjort typ hela veckan för min familj är så jävla grisig och inte plockar undan efter sej. vet ni hur sur jag blir då. när man städar och städar men sen när man kommer hem efter att ha sovit borta en natt så ser det lika dirty ur endå (?)
menmen , luckely for them that they got me (A) eller okej, mamma städar också hela tin, men elvira å papi bara stökar.
fast jag är så ducktig och har gjort regler hemma, eller ska...

sen har jag också gjort armband till moi, aså gosh vad jag har vart ducktig idag ! cred till mej.
mitt rum är supersnyggt nu i think, lovelovelove !

nu ska jag ta och spinna lite, har ju fått en spinnigcykel av papi. den ska jag träna på en gång i veckan.
så här kommer min träning i höst se ut:

måndag: vilodag, då är man trött efter helgen så ingen idée att träna.
tisdag: spinna 30 min, hemma
onsdag: vilodag, vara me kompisar eller plugga eller nått sånt
torsdag: springa spåret
fredag: leeedig från träning
lördag: ledig
söndag: friskis och svettis eller träna hemma plus pluggdag

yes , jag kommer bli super tränad till jul. wiho !

nog för mej, LOVE MATILDA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0