usch , äckliga fjortistid...

ja alla har varit där. brunpuder, hårsprays bombat hår, push-up....ja usch ja ! jag saknar det inte det minsta. vist mycket smink kan väl vara fint ibland och urringade tröjor är snyggt men inte för mycket, det blir skabbigt ! back then tyckte jag att det var assnyggt, men nu spyr jag fan av tanken att bara ha på mej så mycket kajal/mascara och fundation på läpparna. jo visst, den stilen var inne då och det var en kul tid, men det är soo not me !

would i go back if i could ?
ehm... nej  ! gå tillbaka ett år ungefär och bli busted och al that shit vill jag inte göra. jag skäms faktiskt över mitt beteende som jag hade då, eller okej det var i våras också. men då såg jag inte ut så mycket som en fjortis.

jag känner att jag har "mognat" till mej på sista tiden. lixom bara släppt allt från förut, hur jag var, lixom börjat om. sjukt skönt att ha mina vänner där som älskar mej och respekterar mej för den jag är, inte den dom vill att jag ska vara.
vist jag gör mycket som jag ångrar, och får ångest över. te x kommentarer som bara kommer ut ur munnen och sådana saker. och jag kan väl bara säga att jag får skylla mej själv sen när slaget tillbaka kommer. jag försöker varje dag och jag blir bättre och bättre på att kontrollera vad jag säger, för det minsta jag vill är att såra/ göra nån besviken.

när jag började skriva de här inlägget skulle jag bara skriva om min fjortis tid och hur mycket jag inte saknar den, men haha det blev ett långt..öhm...härligt inlägg om mina tankar, nice !
jag vill bara säga att "Matillan" tiden är såååå förbi, men visst jag behåller namnet på bloggen, så jag kan bli påmind om how it used to be !


hahaha bliden var ju så seriös ! men ja jag och jenkish hade tråkigt ! 

L O V E / M A T I L D A ! 

JUSTE JAG HAR FÅTT EN KUSIN ! IGÅR... HON HETER ZILLAH ! :D  

Kommentarer
Postat av: Miranda

Men shiiit, först tilda, sen hilda (?) och nu zillah?:O <33

2009-08-12 @ 14:50:07
Postat av: matilda

HAHA yes, de hade lite svårt att bestämma sej ;) <33

2009-08-14 @ 00:38:57
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0