GOOOD JUL ALLESAMMANS :D

godmorgon bloggen,och god jul :D! idag vaknade jag med täppt näsa och fetans ont i halsen, sjuk alltså.. :S
men jag ska inte deppa för det,de är ju jul föfan :D aja , jag gick ner och åt risgrynsgröt och kolla på nått finskt program. jag och min familj kom på att Finnar ser ut som urmänniskor ! visserligen är jag lite finsk själv (min farmor är finsk) men iallfall, de har ett lite speciellt utseénde typ höga kindben och lite kraftiga i kroppsbyggnaden, aså inte feta men lite kraftiga sådär. haha ja vi garvade lite åt de. åh vad jag älskar min familj måste jag bara säga :D
juste, har fått en julklapp än sålänge :D ska typ få välja ut en dator jag vill ha, wihoo najs va ?
aja, mst fixa mig nu, ska ju te farmor snart. ha en riktigt bra jul mes amie, eller hure stavas ;D

juste, fick mina betyg också.
3 mvg
8 vg
6 g

240 p, rätt nöjd faktiskt. men ska satsa ännumer nästa år :D

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0