miranda

japp, hejsan hoppsan bloggen.
now im back. idag har jag vart i sollentuna centrum.har vart lite småirriterad idag pga att jag har haft fett ont i halsen plus resten av kroppen. för er som inte vet så ramlade jag av hästen igår, Å FY FAN VAD JAG HAR ONT NU!
jag är typ invalid. min umpah (som jag och mirre säger, rumpa för er som är handikappade och inte förstår) är helt totally söndersmachad. skoja inte, kan knappt sitta.
ja nu ska jag berätta om vad som hände:
jag hade ridit i ca 40 minuter och skuller bara galoppera ett sista varv. mirre och jag jagade upp hästen som fan så jag ba tappa balansen och gjorde kullerbytta ner. och när jag ligger där nere på marken och kravlar så hör jag mirre asgarva. mm de va ju lagom kul eftersom att jag också började asgarva då. men jag hade så jävla ont så de blev haha aj haha aj osv. sen så tvingade hon mej upp på hästen igen -_- ! FYFAN , VAD DET VÄRKTE I RÖVAN ASSÅ ! 

men men , mirre tjatar på att jag ska publicera så hinner inte skriva nå mer, great -_- ! 
ja juste, i helgen då jävlar ska jag ha kul. kännde bara för att säga det ")  
sunshine, i love u !

du är underbar och unik
du är ingen människa lik
din humor är som en banan
eller kanske som en vattenkran.
för dina komentarer alltid läcka
ibland kan de tilloch med spräcka.
jag älskar ditt finurliga sätt att tänka
det är nästan som att man själv vill hänka
till ditt lilla sagoland
ja, dit vill jag ibland
denna text må va konstig
och kanske lite ring-rostig
men vad gör det när jag har dig
min egna lilla fantastiska tjej :D

den var väl bra hööööh ? hahahaha

LOVERS AND HATERS I'LL NOW SAY GODNIGHT AND GODBYE ! /"matillaaaan" -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0