pluggdag

heeeellu ! idag har jag mest pluggat. typ efterskolan dåra. min faster kom hit och hjälpte mig men matten, villket jag är sämst på så de va ju bra. lärde mig hur många kubikcentimeter det går på en kubikdecimeter osv... usch va tråkigt att läsa de här inlägget.

huum.. funtar på att ringa ida och se om hon vill gå en sväng med moi. Fast jag tror inte jag ska störa henne, hon hade typ två prov imorrn om jag inte minns fel. aja , lägger upp lite bilder ist. de va inge kul att skriva idag. 

eller jo , kom på ett ordspråk idag. De ba sa klick i hjärnan och så hade jag värsta bästa. men den tänker jag inte berätta för då kanske nån snor den :O 

allt för min syster , jag älskar dig.

 
gammal

gammaaal 
 
/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0