rep i Imanuelkyrkan

hejsan hoppsan. idag har jag vart i imanuel kyrkan och haft repetition inför julkonserten nästa fredag. De gick väl bra, lite tröttsamt att stå och sjunga i flera timmar, menmen. om en timma ska jag och resten av min klass plus åtterna ha luciatåg på scandic i infra. Det är 1200 pers som ska lyssna, creepy ;) 
jag känner mig duktig idag på nått wierd sätt. har tränat, kanske därför haha. 
aja, ska laga mat och hoppa in i duchen.


lite summer feeligs sådära :D
seyooo <3 /matilda 

Kommentarer
Postat av: Fedde

Fett kul att du börjat blogga igen, men fler inlägg om mig tycker jag!!! minst 1 om dagen där det står, Fedde är den absolut bästaste människan på jorden!!! ;) Då skulle dina läsare bli intresserade!!



Sjukt snygg min av mig desutom!!! :D (HOST)!!!

2009-12-13 @ 21:30:32
Postat av: matilda

japp ska börja med det :D

2009-12-13 @ 22:48:12
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0