svarar på lite kommenarer !

jonna, säger imorrn vad jag köpte :D

OCH TILL FEDDE..............ska jag skriva en dikt :D HAHA

Du är flum och du är bra.
Du ställer aldrig några krav.
Och ja din intiligens,
den finns nog inte ens.
Med dig jag alltid skratta
och ingen annan fattar.
Du och jag vi .....

ja , jag kom inte på nått mer...det är inte min rimm dag idag you know. menmen , federico bästavän du vet att jag älskar dig ändå, du behöver inget rimm för att veta det :D

kommer ni ihåg kvällen ? :D
/matilda


Kommentarer
Postat av: Fedde :)

Extremt snygg bild den sista på mig och jennie! ;) (HOST)

2009-12-17 @ 22:05:13
Postat av: matilda

ja visst varen :D

2009-12-21 @ 16:57:50
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0