test.

hejhej, har inte skrivit på ett tag. orkar inte nu heller. så ska göra ett test, eller vad man ska kalla det !

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: IRRITERAD ! och lite äcklad faktiskt !!!
Favoritgodis: NATURGODIS jummie....
Är det nåt du absolut inte äter: ehmm, kroppkakor. euw
Kläder just nu: tights,raggarstrumpor, linne,tshirt och mjukiströja :)


Musik just nu: nån jävla låt från hetalinjen :S
Vad sa du senast: jag venne , HAH, om det nu är ett ord ens
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet, skulle lungt vilja hoppa runt med peruk och ja roliga kläder :D
Sommarplaner: resa med älskade mirre till varberg (maby) och sen ja hitta på annat kul
Fisk eller badkruka: Både och, har typ blivit badkruka :S
Saft eller alkohol: neither
Hur många kuddar sover du med: för många, nackspärr everyday typ
Favoritväder: varmt, ikkeblåsigt sommarväder.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Nån rolig vän,ett tält och kuddetäcke :D
Spelar du nåt instrument: nopesnope
Morgon- eller nattmänniska: dagmänniska (?)
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: the holiday, taken, skicka vidare, pretty women
Tror på liv på andra planeter: joo, det lär väl finnas. nått liv! kanske en rymdskalbagge eller nått
Kommer du ihåg din första kärlek: nej, har förträngt den skiten
Älskar du henne/honom fortfarande: ofyfan nej...!!!!
Har du några homosexuella vänner: mjaaa, om det nu är min vän , bekant är ett bättre ord :)
Tror du på mirakel: ja, eller det beror på vilka mirakel. inte kärlek vid första ögonkast gerjen :S
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jappm om man värkligen älskar den personen ,man ska vara trogen mot.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: HAHA, njaaa intedirekt.
Ser du på kärleken som ett misstag: konstig fråga. misstag äre väl inte. men jag har gjort misstag i kärleken :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: mååånga :D nej jag skoja, max 3.
Bio eller promenad: promenad, så mysigt.
Är du kittlig: nää inte direkt
Snarkar du? Nej det tror jag inte
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? Ja
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: jag venne. att jag alltid måste ha något att göra. plus att jag tänker föööör mycket på allt! sen att jag är rädd för att bli sårad så att jag lämnar allt innan det blir för seriöst :S
Det här är jag bra på: göra folk glada, lyssna och ge råd (nått som jag blivit bättre efter ett bråk)
Bästa bok? TWILIGHT !
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa andras tankar eller flyga :D
Vad vill du jobba som? nått med musik eller psykolog eller nått  ;)
Chips, morötter eller godis? morötter helt klart....HAHA
Pizza eller hamburgare? HAMBURGAREEE :D
Skriver du dagbok? hehe aa faktiskt. har skrivit dagbok sen jag va plutteliten. har den gömd på ett spec ställe ! där står allt jag varit med om.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Piercing i naveln isf
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat, men lite stök har väl alla
Gungar du på stolen? haha njaa venne
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? ja, euw, får kväljningar
Saltar du på maten? Beror på maten kanske?
Gillar du att sjunga? OJA
Anser du att du är stark? Ja det är jag !
Brukar du sola? inte längre, i want no cancer on my skin
Vad gör du om du får hicka? inghen aning
Använder du knark? aldrig !
Kaffe, te eller inget? coffée
Har du en besatthet? oooja :D

//matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0