tidsfödriv

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 1 eller 2 tror jag
Vad tycker du om kärlek? - överskattat
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - mjo, aa det gör jag
Har du svårt för att bli kär? - japp
Är du singel? - yes
När fick du senast en komplimang? - igår eller idag
Har du hånglat med någon av samma kön? -

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nej
Playat? - yes, men jag ångrar det
Hånglat med nån riktigt ful: - HAHA om jag har
Hånglat med fler än 50 pers: - nej det tror jag inte :S
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - yep
Gjort något riktigt dumt? - det har väl alla?
Gjort något du verkligen ångrar? - many times
Varit nykter på nyårsafton? - yup
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - Haha jorå det har väl hänt
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? - nån gång tror jag. har förträngt det
Slagit ner någon? - nej, så patetisk är jag inte
Skämts över dina föräldrar? - jupp, när jag var liten men inte längre.
Skämts över dig själv? - Haha ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - japp
Tar du droger? - aldrig, fyfan
Dricker du? - händer
Vilka kläder sover du i? - tröja ,troser
Vad hatar du verkligen? - omogna människor som leker nått de inte är !
Varit kär? - tror det...eller aa det har jag
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - jupp
Är du ensam nu? - Ja,min familj är hos farmor
Vill du gifta dig? - vet inte. känns bara lite meningslöst. vill jag leva med en person resten av mitt liv behöver jag väl ingen ring för att göra det ?
Vill du ha barn?- joo det vill jag

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - min syster haha
Såg dig gråta? -  gråter nästan aldrig och aldrig framför nån. men isf min syster
Fick dig att gråta? - jag venne, ett bråk
Du delade en cigg med? - jag röker inte
Du gick på bio med?- brudarna
Skällde på dig? - ingen aning, öhm lollo skällde på mej i fredags så de va nog hon ;)


aja de var det /matilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0