tonights gonna be a fun night...

..im gonna sleep at jullas house ;D jag, mirre och julls ska sleepa hos henne. ska bli skitmys, är supertaggad för det är så jävla mysigt hemma hos henne. det ska va lite tjejkväll sådääära. åå i am super excited...
och i morgon får jag lov, kan livet bli bättre ? skulle fan inte tro det :D

hhaha skämtåsido. idag började min dag med att jag var irriterad,irriterad, irriterad. och jag skyller hela mitt humör på mensen som kom idag -.- ! men när jag satt på bussen hem från jullan vände hela mitt humör. jag vart asglad helt plötsligt, för jag kom på att imorrn är jag friiiii :D no moore school homeworks, yippiekayay !!!'
och så äre julafton på torsdag, och så ska jag åka skidor med pappa nån dag och jaa, livet leker. fan vad glad jag är, o b e s k r i v l i g t ! älskar frihets kännslan asså, no more pressure.


juppjupp, nu ska jag vara lite social mot papi och viran. puss på rumpestumpen bitches ;)


någon som har min gråa tröja ? saknar den som faan !
/matilda eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0