filmkväl med jenko och feddiish

heeeeeeej, igår sov jennie och fedde hos mej. hihi vi kolla på typ sesong 2 av desperet housewiwes :D askul , älskar det fan.
sen va de tvungna att gå astidigt på morgonen för att jag skulle till stan med farmor och kusinerna -_- !
i stan gick vi till biologiska museet, enligt mej var det astrist , men haha farmor gillade det. sen gick vi till ett café och käka lunch. jag åt nån räksallad med quinoa. det va helt okej faktiskt. sen gick vi runt lite på djurgården och kolla, efter att tag stannade vi på silverdal tror jag det hette , är inte helt säker. där fikade vi iaf, jag tog en semla. och sen åkte vi hem. 
på kvällen hade jag ridning. det gick inte ett dugg bra, för det första var ann  sjuk så vi fick ha vikarie. och eftersom min ridlärare är bäst blir alla andra sämt i jämfört med henne. aa och för det andra hade ja brittney , stallets äldsta och segaste häst. inte kul.

idag ska hanna min granne och hennes föräldrar komma över på middag, och jag måste va hemma :S
men men, det kanske blir kul ahhaa. aja nu pallar jag inte skriva mer i min fula blogg. måste värkligen fixa till den , men har ju aldrig tid lixom.

puuuuuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: carro

nej rätt så söt blogg faktiskt :)

2009-03-02 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0