fuuuuuuck

hejsan allihopa :) jag har nu bestämt mej för att börja blogga igen, men vi får se hur det går med det. tredje gången gillt.

idag: är det typ jordens sämsta dag,  iallafall för mig. jag venne varför , men på sista tiden är mitt humör upp och ner. vissa dagar är jag värdens gladaste matillan, och vissa dagar är jag sur och deppig, plus att jag brukar va ganska dryg då haha. och det hela hjälper ju inte med att jag har super ont i ryggen, axlarna och magen. aja slutklagat för idag hehe.
igår åkte mina sötnosar emma och ida till thailand, kommer att sakna dom mest, även fast vi inte umgås så mycket längre menmen.och min söta vän maya åkte också utomlands igår, till usa för att träffa sin pappa. hon är där i två hela veckor, och jag saknar henne redan, hur ska det här gå ? ;)
idag är iaf min kusin hos mej, och han är värkligen aaaassöööt ! finns typ ingen sötare :O han gör mej iaf lite gladare.
mest av allt saknar jag min allra bästa vän, mer än vad hon tror.det är nog det som får mej på dåligt humör. jag vet inte hur jag ska göra längre. allt är bara knas. typ som att vi inte känner varann längre. aja , vänskapen kanske inte håller förevigt hur mycket jag än vill det. 
aja deppigt första inlägg, men aja.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0