haaaaaaaaata skolan ! aaaah

tjossan :) idag har jag bara vart i skolan. hade franskaprov ,det gick aaasdåligt tror jag. har vart fätt seg hela dagen, sov typ inget inatt. igår var ju först jenko och fedde här. sen vi typ tio drog dom och då fick jag för min att jag skulle träna haha kände mej lite tjock, aa men jag gjorde det i en halvtimme och så bah : fitttaa jag har ju franskaomprov imorrn, så jag plugga på det typ aaaslänge. för jag vill ju inte ha ett omprov på omprovet lixom, sen när jag skulle sova kom jag på att jag ville duscha men det fick jag inte, så jag skulle igentligen göra det på morgonen, men ja hann inte. har kännt mej fätt skarrig hela daaan :S menmen åter om idag. sen på lunchen gick jag och jennie till centrum och kolla på kläder. jag vill bara ha allt lixome.  vi testade leggings tights på vero moda, skitt snygga var dom och jag ska nog köpa dom imorrn :) och så hittade ja en jeans kjol, väska, skor och massor av annat. men självklart så ska jag ju spara mina pengar så jag venne om jag kan köpa nått annat än byxorna. menmen vi får sseee , hihih.
 allt för idag , nu blire dusch och tv för min del. pöööööössen :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0