helg

tjossan :D i helgen har jag vart hos annie. åkte dit på fredag och kom hem idag , asmysigt. i fredags var vi först bara inne ( jag, annie,marre,och emma). sen drog vi till gården och träffa några där. aa och sen gick vi till matte, haha annie körde värsta radiogrejen där , askul. sen gick vi hem och jag däcka i soffan. i lördags var vi först bara inne, sen gick vi ut med saga. vi gick ner typ till stranden , och så skulle vi går ut på isen , men annie banga -_- haha fätt söt hon är, hon våga typ inte ens gå ner från bryggan. mm sen drog vi hem igen , det va ju fätt kallt ute. och så skulle vi börja städa. så jag och annie städa igenom hela huset, och seriöst , de va fätt kul asså, sära fäätt hög musik och allting. ah sen på kvällen satt vi på gården och lyssna på musik och sjöng HAHA. det var askul för ingen kunde typ texterna. HAHAHAHAHA jusste , dagens roligaste. typ när alla hade dragit så gick jag,erica,annie,liket,nicklas och marre in i jumpasalen igen, och det va släckt lampa , vi ba låg där och hade det fätt mysigt. men så kom nån tjock kärring och förstörde allt :S hon ba: ni vet att man inte får släcka lampan. och så skulle hon tända men hon nådde inte upp till knappen. och fyfan va jag och annie fick hålla oss för skratt då. hon ba : ööööh öhh , när hon skulle försöka nå knappen.
sen så ba när hon börja gå runt oc städa , skyndade sig annie och marre fätt mycket, typ sprang ut :O jag och erica ba : vad händer ? dom ba : dej men vi har ju slängt massa godis bakom plinten , hon kommer att få damp , så vi kubba därifrån. och när vi kom till skolan åkte vi pulka på deras matlådssaker. det va askul, bålstapolarna kom och åkte med oss hahaha. men sen palla vi inte längre och tagga till nån isbana. där hitta vi en planka som vi åkte på HAHA. aa men jag kommer inte ihåg va som hände sen. vi gick iaf hem och satte oss vid datan.
idag åkte annie och hämta sin nya hund, rocky :D en liten kanin tax eller vare va. hoppas jag kan komma te annie nästa helg för jag vill värkligen träffa den ;) och annie förstås. så jag åkte hem när dom skule hämta den. 
och nu ska jag till kista och köpa jeans med jenko. 
se yo later aligater hahahhahaha :) <33
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0