skooolan

shhhue :D idag är jag på bättre humör. dagen började lite knas blev bättre mot slutet när allt redde ut sig , hiih.
aa i skolan gjorde jag engelska prov, hör övning, det gick sjukt dåligt. han som prata slöddra ju vafan :S. hata engelska.
efter skolan gick jag och jennie hem till fedde. där va vi typ hela dagen sen. hihi vi käka (as usual, eller hure stavas)  och sen kolla vi på lite grejer på youtube. sen kom vi på att vi va aassugna på pankakor, så hans mamma åkte och köpte ägg så att vi kunde göra det :D det hände inte så mycket mer typ,eller jooo HAHA. fedde hade pankaks sirap som man har i usa och jag och jennie hade aldrig smakat det förut så vi var fätt taggade på att smaka det. det såg ju asgott ut men eeuw vad det va äckligt. smaka nån konstig smak :s sen fick vi för oss att ha jordnötssmör på , och uuusch vad det är äckligt. och det är ju också sånt man tydligen äter i usa, vad har dom för smak igentligen ? :S jaja , det vad väl allt för dag. måste typ kolla igenom mitt musikhäfte grej, har ju prov imorrn om jazzen. fätt onödigt enligt mej, den musiken suuuuger. kommer typ ändå inte klara, menmen.
 puuuusseeen :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0