stan

tjossan :D hinner inte skriva så mycket för snart kommer fedde och jenko hit. aa igår iaf så var jag först med jenko hemma hos henne och kolla på typ alla desperet house wives eller hure stavas, sov hos henne från tis till ons. sen på kvällen var jag fätt taggad på att göra nått så jag kolla vad freja gjorde och hon va  i stan ( som vanligt ahaha ) :D så jag åkte in och mötte henne på tc. där va vi med jossan och några andra. sen typ drog vi hem vid tolv eller nått, och så sov jag hos freja. vi kolla på blody mary och hade det lite mys, haha. sen idag vakna vi vid typ halv 1 och så va jag tvungen att tagga hem. men när jag skulle ta bussen kom den aldrig och så vart det fätt mycket knas så jag va tvungen att åka te rotebro och ta tåget därifrån till väsby station och sen gå hem. jobbigt jobbigt , det tog typ en timma :O men när jag kom hem så hade min syrra gjort hamburgare till mej , asgott :D sen har vi ba chillat och städat och sånt. pusseeen 



haha coolve ? jag älskar dej bv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0