änglar och demoner


ja ikväll så har jag umgåtts med mamma och pappa (nått som jag inte gjort på vääldigt länge) vi åkte till kista vid fem och kollade på änglar och demoner kl sex. ibörjan tyckte jag att den värkade tråkig men den var faktiskt spännande och bra efter ett tag. ja sen åkte vi hem och chilla. nu ska vi kolla på mamma mia i mammas och pappas rum, asmys.

jag och kusin på morfars & elviras födelsedag

mina kusiner, älskar dom <3

fåglar på skansen

jag på en träsnigel på skansen haha ;)

haha jenko likes to ride xD

hahaha äckligt fult smile, men jag bjuder på det;)

haha jag

meeeeeeei

jenko hjärtat <3

en söt get HAH

NISSE HAHAHAHHA ! de va de vi döpte den till

getabock

marsvinen ville inte komma ut :( buhuu...

koda ifrån björnbröder hahahah

oh yeas im so hot MAHAHAH :D

AAAH JENKO SITTER FAST I GROTTAN :O

jag satt precis brevid björnen, men jenko var så seg på att fotta satt de syns inte :( det hade blivit en fett cool bild annars ! :/

me and the bears! fett läskigt, jag var inne i buren, kunde blivit uppäten ? :O

löööööööve

älgbebis , cutiepie <3

CP ÄCKEL FÅGEL ! JAG OCH JENKO SKA SKJUTA DEN ! vi döpte den till ursula, som häxan i ariel !

och här är dens elaka syster murgana -_- precis lika äcklig och jobbig ! palla att de ville ha våran mat hela tin!
fy blä, jg och jenko  ska åka dit me hagelgiväret, MOHAHAHA !

jenko äter

en asgarvande jenko

HAHA LIPSILL ! :D

HAHAHA LIMUREN KRAMAR SEJ SJÄLV !

hahaha min, feddes och jenkos kojas vägg haha , cool va ? :D

såhär sov vi inatt (bilden tagen innan vi han pimpa väggarna :/ ) :D

jag och jenko på morgonen haha


federico bästakillvän, thanks for everything <3

aja filmdags nu, pussen (K)

Kommentarer
Postat av: Fedde! =)

Taack! Tilko! Lite segt svar men men bättre sent än aldrig! ;) <333

Ses på torsdag! SKOLAN!!!:D <33

2009-08-16 @ 13:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0