bildinlägg



jag innnan stan igår

finaste jenko påväghem från stan (tog inga bilder när vi var där)

jag påväg hem, wihoo ;D

HAHAHAHH, sötaste bilden ju !

bjuder på den aså ;)

mitt rosettband som jag köpte, najs va ? 98kr på H&M

JENKO, cutiepie <3

me back home, haha vi åkte vilse i bollstanäs så bussgubben fick säga hur vi skulle gå och så för att komma till breddenskolan, han vad skitsnäll :D tummen upp för det !

jenko

lost ?

jenko :D


och nu kommer bilder från kökar, njut folket !

påväg dit, kusin. hahah diggar hans tröja aså ;)

linus och elias ;)

finaste syster

HAHA , kusin -_-

jag och kusin , HAHA !

HAHAHA ! GISSA VEM ?

kökars skärgård, eller hamnen elller vad man ska säga

kökars hamn typ :D

hehe om ni inte ser vad som står på skylten så är dt , välkommen till kökar. och så en traktor framför, hahah de borde ha skrivit , välkommen ut till landet. ;)

karlby

affärn (skärgårdsbutiken)

kusin, elvira och glinda :D

ma sistaaah , i love her :D

hotellet, vist är det vackert ? det är designat så att det ska se ut som flera båthus, eller iaf är det vad jag har hört.

hihi cool bild på när kusin läser

utsikt från stugan

min syster

ahhaha fan va jag och elvira garva åt bilden, hon ser fett liten ut :D

mamma och ah en del av huset

the stuga

från huset

gräsmattan och båthuset

dasset,. haha vist är det sött ? pappa ahr byggt det

hihih katamaranen (båten) och bryggan

vita båten , jag är grym på att köra den (NOT)

här badar vi,

surf brädan ,

affärn, daylight

runars hus :D (pappas morbror)

runars båthus, men karlby och affärn i bakrunden

HAHA, runar sover :D

jag och syster

meeei

me and sistaah

hahaha jag och kusin hade tråkigt, mobba mej inte, jag är osminklad

the ring ?

hihih trååk

elias och linus skjutsar oss till färjan

linus och elvira

hitta fem fel på bilden. 1. hårspännet sitter på tröjan och inte i håret.
2. blåmärket på armen försvinner alldrig, och det ska absolut inte vara där !
3. sos-finnbyar i pannan, man ba,WTF ?
4. min hår blåser bakåt som carolas hår, euuw !
5. ah okej , har inge mera fel.
men bilden var ganska okej endå , hahaha

bye bye kökar

hej då kusinerna ;(

dresscode på resan hem.
chinos lindex 200 - 300 kr
tröja, H&M

elvira

HAHA, ja sover

hahaha viran

elvira (sjunger ? )

jag (apa? )


elivira

sistaaah posar hhaha

ätaaa bör man annars dör maaan HAHA :D

min mat, yummie HAHA !

aja det var det , nu ska jag fixa mej och sen åka till min morfar som fyller år idag grattis på han.
och ännu ett stort grattis till min älskade syster som fyller 17 år idag, yippiekayay :D !

pussar och kramara bebisar / matillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0