HAHA

hejsan. igår var jag med jenko på skansen. de va skitmys förutom att en jävla cp påfågel störde oss när vi åt :S HAHA , jag och jenko ska åka dit och skjuta den har vi bestämt , MOHAHAH !
sen åkte vi hem, hämtade lite grejer, och sen satte vi oss på tåget påväg till bålsta för att träffa annie och erica. jag skulle få mina skor och annie sina nycklar ! aa vi var där typ i 20 min , sen drog vi hem. usch jävla spöregn och grejer :S
haha jag och jenko flummade på tåget och ah de va riktigt kul.
sen drog vi hem till fedde, fixade ute i hans garage och kollade på film där.
fett roliga vi måste ha sett ut , bärde ut jävla tv , madrasser , kuddar , täcken och grejer kl.2 på natten xD
jävla hitlerfilm som vi kolla på, usch vad jag hatade tyskarna i den filmen. men det var lite kul endå, aså man ska ju se de roliga i saker och ting,men då tyckte fedde och jenko att jag var elak när jag garva åt judarns osv. menmen , im not perfect !
det såg faktiskt lite kul ut ibland. ja jag sommna iaf, sen vakna jag på morgonen och hade ont som fan i halsen så vi gick in och drack te. sen gick vi hem. mamma lacka på mej för en anledning och ja jag förstår henne :'/, förlåt. sen kom släktingarna och ah nu har vi fikat och lite grejer, nu ska jag bara umgås med min familj. 
bye / matillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0