middag med emma och ida <3

ja nu har jag kommit hem från emma och ida. vi (jag&elvira) var där och käka middag. asmys !
sen efter det så kollade vi film ( barnhemmet ) vart lite skrämda där mitt i filmen av gunilla.
hon började skrika på emma, och sen så ba ring 112. och vi/ jag trodde att mange höll på att dö, vart asrädd. men det var ingen fara, han hade bara fått en hostattack och tappat luften, puuuuh ! de var det....


emma och elvira grillar ;)

ida och elvira

hehe deras pool och min plats (stolen)

ida älskling <3

dopet :

syster och min älskade  kusin <3

såå söta

benjamin kusin <3

hehe, ted ville rida på sköldpaddan efter jag gjorde det xD

min lilleman ;'D

sötnos <3

aså ingen fattar hur charmig/ söt min kusin är. han är typ sötast i hela världen, personligheten, utsidan , allt !
han kan göra vem som hellst på bättre hummör, tro mej. helt sjukt...för att vara så liten kan han så mycket.
ah i love him, puss på rumestumpen achmed xD <3

Kommentarer
Postat av: maria

fina bilder :)

vad fick du för betyg?

2009-07-06 @ 13:04:46
Postat av: matillan

thanks, jag hade 1 mvg , 8 vg och resten g hih ;)

2009-07-06 @ 14:56:28
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0