40 års fest , yeye

hellu raringar ! nu har jag duschat , fixat mej, ehm plattat håret och lite sånt. snart är jag redy to go.
jag ska nämligen på 40 års fest, HAHA. min farbrors fru fyller år, eller sägar man faster ? jag venne....
det ska iallafall bli chill att träffa kusinerna och så. ehm jag har inte så mycket att säga... jo juste, asli hade tydligen lite tråkigt igår så hn gjorde en sak till min blogg. aså ingen idol bild för jag är ju inte känd, men ah ja vart glad iallafall. hon är så snäll den där pysen. tack :)
nu, om min data inte lackar så kommer det bilder på min klädsel :) enjoy hihi <3


Kommentarer
Postat av: Asli

hehe, No problemo ;)

2009-06-14 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0